A mesterséges intelligencia nem veszi el a pedagógus szerepét. A tanár marad az alkotó.
Az AI időt, ötletet és struktúrát ad.
Cél a könnyebb óratervezés, a gördülékeny kommunikáció és a gyorsabb adminisztráció, hogy több energia, és idő legyen a lényegre – a hivatásunk gyakorlására.

Két workshop vár rád!
Kezdő –alapok és biztonságos működés
Haladó – saját pedagógus-asszisztens (custom GPT) létrehozása
Mindkét workshop élő, interaktív, gyakorlatorientált.

Csekőné Szabó Anikó -Ancsa
Évek óta építem a közösséget ahol a tanulás élménnyé válik.Az első kérdésem: hogyan lehet egy eszközt úgy a kézbe adni, hogy megtartson, támogasson és erőt adjon?
Háromgyermekes édesanyaként, pedagógusként és educoachként tudom, hogy a tanulás akkor működik igazán, amikor emberi marad.
Az AI számomra nem technológia, hanem lehetőség, hogy a pedagógusok és szülők végre levegőhöz jussanak, időt nyerjenek és olyan ötletekhez férjenek hozzá, amelyek könnyebbé, gyorsabbá és élvezetesebbé teszik a mindennapokat.
gyakorlatias, hétköznapi problémákra adható AI-megoldások
valós pedagógiai helyzetekre adaptálható promptok
élményalapú, játékos tanulási megoldások
Szijjártó Monika
Nyelvi és kommunikációs szakemberként a hivatásom alapja, hogy a tudás láthatóvá váljon. A fejlesztési folyamatokban a fejlődés nem a tananyagban, hanem a gondolkodásban történik.
A kommunikációval teret adunk a , kapcsolódáshoz a jelenléthez és a kreativitáshoz.
Az AI erre a térre új ajtót nyit, és észrevehetjük, hogyan formálja át a tanításról és tanulásról alkotott képünket.
új rendszerek és működések hatékony ismerete
komplex gondolkodás egyszerűen, érthetően
tananyagok és ötletvázak AI-alapú optimalizálása


A mesterséges intelligencia nem helyettesíti a tanárt!
Az ember kreatív.
Az MI generatív.
A különbség bennünk van.
Neked szól, ha....
szeretnél hatékonyabban dolgozni
szeretnéd visszanyerni az idődet
szeretnél alkotni, inspirálni és jelen lenni
A mesterséges intelligencia nem veszi át a tanári hivatást.
A tanári szerepet az veszi át, aki képes a mesterséges intelligenciával dolgozni
Kezdő csoport
December 8. hétfő 17:00–20:00
Egy gyakorlati bevezetést, amely azonnal használható eszközöket ad:
átlátható alapok: hogyan működik az AI és mire alkalmas oktatási közegben
gyors tantárgyi ötletek bármely évfolyamhoz
óratervező technikák különböző korosztályokra
differenciált feladatok generálása pillanatok alatt
játékosítási és kreatív megoldások
kommunikációs minták: szülői üzenetek, visszajelzések
adminisztráció: értékelések, rubrikák, jegyzőkönyvek előkészítése
biztonságos használat és etikai alapelvek
letölthető sablonok és prompt-minták
Kezdő csoport
Január 20. kedd 17:00–20:00
Egy gyakorlati bevezetést, amely azonnal használható eszközöket ad:
átlátható alapok: hogyan működik az AI és mire alkalmas oktatási közegben
gyors tantárgyi ötletek bármely évfolyamhoz
óratervező technikák különböző korosztályokra
differenciált feladatok generálása pillanatok alatt
játékosítási és kreatív megoldások
kommunikációs minták: szülői üzenetek, visszajelzések
adminisztráció: értékelések, rubrikák, jegyzőkönyvek előkészítése
biztonságos használat és etikai alapelvek
letölthető sablonok és prompt-minták
Haladó csoport
2025. február 23. (hétfő) 17:00–20:00
A saját pedagógus-asszisztensed konkrét felépítését:
személyre szabott „custom GPT” megalkotása
saját tanári stílus beállítása
tankönyvi témalisták és dokumentumok integrálása
gyorsgombok létrehozása (óravázlat, differenciálás, játékosítás, kommunikáció)
sablonrendszer kialakítása minden tantárgyhoz
Canva AI gyakorlati használata