AI Workshop Tanároknak – Kezdő és Haladó

A mesterséges intelligencia nem veszi el a pedagógus szerepét. A tanár marad az alkotó.

Az AI időt, ötletet és struktúrát ad.

Cél a könnyebb óratervezés, a gördülékeny kommunikáció és a gyorsabb adminisztráció, hogy több energia, és idő legyen a lényegre – a hivatásunk gyakorlására.

Két workshop vár rád!
Kezdő –alapok és biztonságos működés
Haladó – saját pedagógus-asszisztens (custom GPT) létrehozása

Mindkét workshop élő, interaktív, gyakorlatorientált.

Csekőné Szabó Anikó -Ancsa

Évek óta építem a közösséget ahol a tanulás élménnyé válik.Az első kérdésem: hogyan lehet egy eszközt úgy a kézbe adni, hogy megtartson, támogasson és erőt adjon?

Háromgyermekes édesanyaként, pedagógusként és educoachként tudom, hogy a tanulás akkor működik igazán, amikor emberi marad.
Az AI számomra nem technológia, hanem lehetőség, hogy a pedagógusok és szülők végre levegőhöz jussanak, időt nyerjenek és olyan ötletekhez férjenek hozzá, amelyek könnyebbé, gyorsabbá és élvezetesebbé teszik a mindennapokat.

  • gyakorlatias, hétköznapi problémákra adható AI-megoldások

  • valós pedagógiai helyzetekre adaptálható promptok

  • élményalapú, játékos tanulási megoldások

Szijjártó Monika

Nyelvi és kommunikációs szakemberként a hivatásom alapja, hogy a tudás láthatóvá váljon. A fejlesztési folyamatokban a fejlődés nem a tananyagban, hanem a gondolkodásban történik.
A kommunikációval teret adunk a , kapcsolódáshoz a jelenléthez és a kreativitáshoz.

Az AI erre a térre új ajtót nyit, és észrevehetjük, hogyan formálja át a tanításról és tanulásról alkotott képünket.

  • új rendszerek és működések hatékony ismerete

  • komplex gondolkodás egyszerűen, érthetően

  • tananyagok és ötletvázak AI-alapú optimalizálása

A mesterséges intelligencia nem helyettesíti a tanárt!


Az ember kreatív.
Az MI generatív.


A különbség bennünk van.

Neked szól, ha....

  • szeretnél hatékonyabban dolgozni

  • szeretnéd visszanyerni az idődet

  • szeretnél alkotni, inspirálni és jelen lenni

A mesterséges intelligencia nem veszi át a tanári hivatást.

A tanári szerepet az veszi át, aki képes a mesterséges intelligenciával dolgozni

Kezdő csoport

December 8. hétfő 17:00–20:00

Egy gyakorlati bevezetést, amely azonnal használható eszközöket ad:

  • átlátható alapok: hogyan működik az AI és mire alkalmas oktatási közegben

  • gyors tantárgyi ötletek bármely évfolyamhoz

  • óratervező technikák különböző korosztályokra

  • differenciált feladatok generálása pillanatok alatt

  • játékosítási és kreatív megoldások

  • kommunikációs minták: szülői üzenetek, visszajelzések

  • adminisztráció: értékelések, rubrikák, jegyzőkönyvek előkészítése

  • biztonságos használat és etikai alapelvek

  • letölthető sablonok és prompt-minták

Kezdő csoport

Január 20. kedd 17:00–20:00

Egy gyakorlati bevezetést, amely azonnal használható eszközöket ad:

  • átlátható alapok: hogyan működik az AI és mire alkalmas oktatási közegben

  • gyors tantárgyi ötletek bármely évfolyamhoz

  • óratervező technikák különböző korosztályokra

  • differenciált feladatok generálása pillanatok alatt

  • játékosítási és kreatív megoldások

  • kommunikációs minták: szülői üzenetek, visszajelzések

  • adminisztráció: értékelések, rubrikák, jegyzőkönyvek előkészítése

  • biztonságos használat és etikai alapelvek

  • letölthető sablonok és prompt-minták

Haladó csoport

2025. február 23. (hétfő) 17:00–20:00

A saját pedagógus-asszisztensed konkrét felépítését:

  • személyre szabott „custom GPT” megalkotása

  • saját tanári stílus beállítása

  • tankönyvi témalisták és dokumentumok integrálása

  • gyorsgombok létrehozása (óravázlat, differenciálás, játékosítás, kommunikáció)

  • sablonrendszer kialakítása minden tantárgyhoz

  • Canva AI gyakorlati használata

©EduPath-a mi utunk

Jogi nyilatkozatok

©EduPath-a mi utunk